Sportowe wyzwanie, które pozwala nie tylko na zdobycie niezwykłych wspomnień i wielkiej satysfakcji, ale także na niesienie pomocy tym, którzy tego najbardziej potrzebują – tak w skrócie można zdefiniować Runmageddon Charity, czyli nowy, atrakcyjny projekt dedykowany firmom.

 

-Runmageddon Charity to nowość, w której do tej pory zdążyło wziąć udział prawie 250 osób z 13 różnych firm. Jest to inicjatywa bardzo mocno związana z ideą naszej marki, która zawsze podkreśla że pomoc to jedno z najważniejszych działań zarówno na trasie, jak i w życiu. Społeczność Runmageddończyków doskonale wie jak istotna jest pomocna dłoń innego uczestnika, podana na przeszkodzie w ciężkiej chwili – mówi Karol Czarnota, manager projektu Charity.

 

A Charity daje możliwość pomocy nie tylko na trasie. Firmy, które chcą wziąć udział w projekcie wybierają jedną, spośród ośmiu fundacji, na rzecz których Runmageddon przekazuje 20% wartości pakietu startowego. Każda z fundacji reprezentuje interesy różnych grup społecznych, swoim wsparciem można obdarzyć:

  • DKMS, którego misją jest znalezienie Dawcy dla każdego Pacjenta na świecie, potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych i szpiku.
  • Czerwone Noski, której naczelnym hasłem są słowa: „Śmiech jest najlepszym lekarstwem”.
  • Komitet Ochrony Praw Dziecka, który od blisko 40 lat za nadrzędny cel postawił sobie tworzenie świata przyjaznego tym najbardziej niewinnym – dzieciom.
  • Ocalenie działające na rzecz otwartego społeczeństwa i porozumienia międzykulturowego.
  • Zaczyn dążącą do poprawy jakości życia osób po 60.
  • Alivia, która merytorycznie i finansowo wspiera chorych na raka.
  • Happy Kids od ponad 16 lat wspierającą osierocone dzieci przez dawanie im miłości, domu i rodziny.
  • Cancer Fighters, które pomaga dzieciom walczącym z rakiem, zapewniając odpowiednie wsparcie i motywacje do walki.

 

 

Charity to także fantastyczna okazja do integracji pracowników, którzy na trasie oprócz siły i charakteru, niejednokrotnie będą musieli nawiązać współpracę z innymi Uczestnikami. Dzięki temu nawiążą silną relację, która zaowocuje bardziej efektywną komunikacją w pracy.  Firmy, które chcą wziąć udział w projekcie mają możliwość zakupu pakietu startowego na trzy formuły: Intro (149zł/os), Rekrut (199zł/os) oraz Classic (249zł/os). Drużyna może składać się z dowolnej ilości osób, a startujący mogą wybrać serię, która najbardziej im odpowiada. Podstawowy pakiet może zostać wzbogacony między innymi o nadruki na koszulki, dedykowane tabliczki na mecie, specjalny pakiet zdjęć czy film z trasy. Ponadto, firma przez kolejny rok może umieszczać w swoich materiałach informację o tym, której fundacji udzieliła wsparcia.

 

Więcej szczegółowych informacji można uzyskać na stronie www.runmageddon.pl/podejmij-wyzwanie-pomoz-innym oraz wysyłając zapytanie na maila charity@runmageddon.pl.